אופטיקה הלפרין פעילות יום העצמאות

מטרת המחלקה הינה ניהול קמפיינים ממומנים ללקוחותינו מכל התחומים (קמנעאות , נדל"ן, ריהוט, יופי וקוסמטיקה ועוד ) ע"ש שימוש בפלטפורמות הפרסום הגדולות והאפקטיביות ביותר בעולם הדיגיטל (Facebook/google/ פרסום פרוגרמתי וכו').

יוצרים ( ב 3 ימים ! ) משחק אינטרקטיבי במטרה לענות על כמה מטרות :

  • יצירת חיבור בין רשת אופטיקה הלפרין לישראליות אמיתית ושורשית
  • יצירת חשיפה ויראלית ( וחינמית ) למבצע 70%
  • יצירת חיבור חוויתי ורגשי למותג אופטיקה הלפרין

עיקרי הנתונים

  • הפעילות הממומנת יצרה כמות מרשימה ביותר של חשיפות, השתתפויות ונרשמים למבצע ולמועדון הלקוחות.
  • יחסי המרה ( בין מי שהגיע למשחק לבין שהשתתף ונרשם הוא 48.5% 
  • מעל 80 אחוז ממסך הנרשמים בפעילות מגיעים לקמפיינים בפייסבוק ורוב התנועה שמייצרת את יחס ההקלקה ועלות לנרשם נמוכה
  • כ 15% ממסך הנרשמים הגיעו לדיוור
  • הקמפיין ייצר אחוז המרה גבוהה ביותר בין קהל הייעודי שנבחר