מטרת המחלקה הינה ניהול קמפיינים ממומנים ללקוחותינו מכל התחומים (קמנעאות , נדל"ן, ריהוט, יופי וקוסמטיקה ועוד ) ע"ש שימוש בפלטפורמות הפרסום הגדולות והאפקטיביות ביותר בעולם הדיגיטל (Facebook/google/ פרסום פרוגרמתי וכו').
יוצרים ( ב 3 ימים ! ) משחק אינטרקטיבי במטרה לענות על כמה מטרות :
- יצירת חיבור בין רשת אופטיקה הלפרין לישראליות אמיתית ושורשית
- יצירת חשיפה ויראלית ( וחינמית ) למבצע 70%
- יצירת חיבור חוויתי ורגשי למותג אופטיקה הלפרין
עיקרי הנתונים
- הפעילות הממומנת יצרה כמות מרשימה ביותר של חשיפות, השתתפויות ונרשמים למבצע ולמועדון הלקוחות.
- יחסי המרה ( בין מי שהגיע למשחק לבין שהשתתף ונרשם הוא 48.5%
- מעל 80 אחוז ממסך הנרשמים בפעילות מגיעים לקמפיינים בפייסבוק ורוב התנועה שמייצרת את יחס ההקלקה ועלות לנרשם נמוכה
- כ 15% ממסך הנרשמים הגיעו לדיוור
- הקמפיין ייצר אחוז המרה גבוהה ביותר בין קהל הייעודי שנבחר