לקראת הפסח הכנו עבורכם את 7 המכות שכדאי להימנע מהן בשיווק בדיגיטל – וגם איך לעשות את זה
1. הידרדרות מתמשכת בתוצאות החיפוש בגוגל
כל בעל עסק רוצה מאוד להיות בתוצאות הראשונות בגוגל. אך יש לזכור שגם אם הגעת לתוצאות הראשונות בגוגל המצב איננו סטטי. עולמו של גוגל סבוך ומורכב מאוד, ובעיקר משתנה כל הזמן, ולכן בעל עסק ערני חייב לבדוק על העת את הדירוג של אתרו. במידה והוא מזהה מגמה מתמשכת של ירידה בדירוגים, ולא משהו רגעי שמתאזן תוך חודש, אזי יכול להיות שישנה בעיה אקוטית בתחום הקידום האורגני של האתר. הדרך להימנע מהתדרדרות זו היא לוודא שמקדמי האתר עובדים מתוך חשיבה לטווח ארוך, והכרות עמוקה עם החידושים והמידע האחרון בתחום הקידום. קידום האתר זה אחד הדברים שאני ממליץ לא לחסוך בהם ולעבוד עם מקצוענים בתחום הקידום.
המאמר פורסם במגזין לוטן לשיווק ומדיה, ע"י אופיר סלע, סמנכ"ל לקוחות של WaveDigital