דרישות האבטחה של גוגל חובה להוסיף SSL

דרישות האבטחה של גוגל עולות ב 2017 – חובה להוסיף SSL לשרת

 

עוד לפני שנתיים גוגל החלה לדבר על נושא אבטחת האתר כפרמטר חשוב בדירוגו בתוצאות החיפוש. השנה ב 2017 זה הפך מהמלצה לחובה ומי שלא יישר קו – ישלם את המחיר.

אבטחת אתרים תמיד היוותה פרמטר חשוב מאוד בכל הקשור בחוויית גלישה, הן מבחינת הגולש והן מבחינת מנהלי ובעלי האתרים. משמעות אבטחת אתר באה לידי ביטוי באופן שבו גולשים מייחסים חשיבות לאתר בו הם גולשים, רוכשים ואף משאירים פרטים מטפסי צור קשר ועד הרשמה לניוזלטר. המודעות לחשיבות התקנת תעודה אבטחה באתרים גברה בשנה האחרונה, מאחר ומנהלי ובעלי אתרים הבינו את המשמעות הנובעת מכך בכל הקשור ביצירת מעורבות גבוהה יותר של גולשים באתר עקב כך.

כאשר מדובר בחוויית גלישה והנגשת תוכן לגולש, גוגל תמיד נתנה עדיפות לאתרים המצליחים ליצור חוויית גלישה נעימה יותר לגולש, אי לכך שימת הדגש על אתרים מאובטחים מבחינת האלגוריתם של גוגל קיבל משמעות גבוהה יותר, והתגמול על כך בא לידי ביטוי בתעדוף האתרים המאובטחים בתוצאות החיפוש.

על מנת ליישר קו בנושא אבטחה קיים תקן אבטחה SSL לאתרי אינטרנט – שבעבר שימש בעיקר חנויות אונליין, וכיום מחיוב עבור כלל האתרים ברשת.

מה צריך לעשות?

מה שעל כל בעל אתר לעשות כעת זה להוסיף לאתר תעודת SSL תקנית.

הטיפול בפועל בהוספת התעודה מתבצע על ידי מנהל השרת והדומיין.

לקוחות מנוהלים של Wave Digital , מקבלים את שירות הרכישה וההתקנה של תעודת SSL בשרת בעלות נמוכה של 350 ש"ח לשנה לרישיון התעודה, ועלות התקנה חד פעמית של 250 ש"ח.

על מנת להסדיר את נושא תעודת SSL לאתר שלך יש למלא את הפרטים הבאים:

[contact-form-7 id="4849" title="SSL"]

חשוב – אתרים שלא יסדירו רכישת תעודת SSL עוד החודש עשויים להתחיל להיפגע בדירוג בגוגל ובסטנדרט חוויית המשתמש!