המזבלה- קמפיין דיגיטלי לסדרת הנקניקיות החדשה של מעדני יחיעם

מעדני יחיעם משיקה סדרה חדשה של נקניקיות ללא חומרים משמרים וכחלק מההשקה יוצאת בקמפיין דיגיטלי – "נצחו את המרכיבים הרעים". הקמפיין, שמנוהל על ידי חברת digital Wave ,כולל משחק אינטראקטיבי שבמהלכו צריכים הגולשים לזהות ולנפץ את חמשת המרכיבים "הרעים" ­ חומרים משמרים, צבעי מאכל, שומן טראנס, סוכרים ומונוסודיום גלוטמט, בתוך 9 שניות בלבד.

כל מנצח עשירי יוכל לזכות בצידנית מעדנים מפנקת רק ב­72 השעות הראשונות שבהן עלה הקמפיין לאוויר נחשפו אליו מעל 473,267,1 אנשים בגוגל ובפייסבוק, ומעל 17 אלף איש נכנסו למשחק. בעקבות הפעילות יחיעם חוגגת מעל 20,000 חברים בעמוד הפייסבוק.

לדברי אופיר סלע, סמנכ"ל חברת digital Wave" ,קמפיין המשחק להשקת הקו הירוק של מעדני יחיעם נועד להמחיש לציבור את המלחמה שמנהלת החברה כדי לנצח את המרכיבים הרעים ולהמשיך לייצר מוצרים טעימים

ועסיסיים. באופן זה הגולשים לומדים גם מהם השינויים בסדרת המוצרים החדשה".

­ למשחק קישור של מעדני יחיעם – לחצו כאן