יחיעם פעילות מונדיאל

פעילות מונידיאל 2018 

מטרת הפעילות:

• יצירת חשיפה ומודעות לסדרת מעדני הפרימיום המשובחת של יחיעם ע"י חיבור לתקופת המונדיאל 1


דוגמה לפעילות :


אסטרטגיה:

• קידום וחשיפה של סדרת מעדני הפרימיום ע"י מודעות פייסבוק והן ע"י באנרים בגוגל בשלל אתרים בעלי אחוזי כניסה גבוהים וכן אתרים ובלוגים רלוונטיים בנושא אוכל, כדורגל ומונדיאל1

•  פנייה ממוקדת לקהלי היעד באמצעות פריסה באתר – 1ONE שימוש במספר כלים באתר לצורך הגברת הנראות והחשיפה של קהלי היעד

•  פרסום בתכנית הרדיו – טייכר וזרחוביץ' ב- 01 .FM רדיו תל אביב

• במסגרת הפעילות, הגולשים היו צריכים לסמן את ההימור שלהם לקבוצה המנצחת וכן לתוצאת סיום המשחק

במשחקי שמינית, רבע וחצי הגמר במונדיאל 1 מבין המשתתפים שהצליחו לפגוע בתוצאה ובקבוצה המנצחת

נבחרו הזוכים שקיבלו צידנית מעדנים מתנה לאירוח


מסר:

• מעדני פרימיום מנצחים למבינים!

• רעב לניצחון? תן ניחוש לתוצאות המחשקים ואולי נפתיע אותך עם מעדנים משובחים!


סיכום ומסקנות:

• מעל 27422,079 גולשים נחשפו לפעילות המונדיאל של יחיעם בפייסבוק7 בגוגל ובפריסה באתר ONE .

• מעל ,20702 הקלקות על המודעות שהובילו לדף הנחיתה של הפעילות.

• מעל 27402 אנשים השתתפו בפעילות והשאירו את ההימור שלהם בפעילות מונדיאל ביחיעם. מבין

• המשתתפים 27526 הסכימו לקבל דיוורים עתידיים מיחיעם.