להיות ווייבר (Wave'er)

2. 2
  3. 3

להיות ווייבר (Wave'er)

לאורך השנים האנשים שמגיעים אלינו לוויב (as in Wave Digital) תמיד היו מיוחדים במינם
והם חייבים להיות כאלה כדי להמשיך ולהתפתח בסביבה בא אנו פועלים עולם הפרסום הדיגיטלי הוא ג'ונגל של מסרים, של טכנולוגיות, של מהירות הקול והאור
הוא עולם מאוד מלא, קריאייטיבי, דינאמי וחד

אז כדי לשמור על חדות חושים לקחנו יום אחד כולנו יחד מחוץ למשרד ויצאנו לגלות את העולם האמיתי שמחכה שם בחוץ.

07:30 יציאה מבאר שבע במיניבוס עם חבורה ישנונית ראשונה שהלכה וגדלה ככל שעלינו צפונה על כביש 6

נסענו כל כך הרבה עד שכבר הרגשנו בחו"ל ואז הגענו לתחנה הראשונה בניחוח טוסקנה – טיול טרקטורונים בסביבות מושב רמות נפתלי התחלקנו לשלשות וחרשנו את השטח
עד לנקודת התצפית המדהימה על עמק החולה הנפרש לרגלנו רגע של השתהות, נשימה, קפה מהפינג'ן , צילום קבוצתי.. ושוב לטרקטורונים לאכול אבק

ארטיקים (קרח כמובן עם אופציה לשדרוג עצמי) והופ למיניבוס לתחנה הבאה 20 דקות לאחר מכן , שהפכו ל 35 עקב פספוס פניה למרות שאנחנו בעידן הוויז והגענו לאתר הראפטינג ה"מטורף" של כפר בלום מאחרים ומתנשפים, אך חדורי מוטיבציה גילינו שאנחנו בנקודת סיום המסלול..
שוב למיניבוס והפעם מגיעים למקום הנכון – עולים על הסירות, צונחים אל תוך המים ומתחילה שעה וחצי של חתירה / שחייה / השפרצה / היסחפות / צלילה / צחוק / שמחה…

לאחר סחיטה קלה והחלפת בגדים ספרטאנית שוב עולים על המיניבוס והפעם אל עבר אחוזת דוברובין שם מחכה לנו חדר אינטימי מקורה סלעים עם שני שולחנו ריבועיים ערוכים בטוב טעם סלטים מכל טוב, בשרים, אסאדו ובירות לקינוח חוגגים יום הולדת 30-43 (אף אחד לא יודע בדיוק כמה) לסמנכ"ל המבושם מוודקה ובירה ומגלים את שלל המשימות הסודיות שחולקו בתחילת הבוקר לאנשים על ידי מנהלת הקריאייטיב..

שמחים, שבעים, עייפים ומרוצים נוסעים חזרה אל עבר הדרום נוחתים בלילה במיטות, חולמים על המים הקרירים של הירדן ובבוקר חוזרים לג'ונגל הדיגיטלי שלנו מחושלים, מחוזקים וקצת שתויים