בפייסבוק החליטו להצטרף למגמה הכללית של קידום תכנים איכותיים והפחתת החשיפה למסרים שמטרתם מכירות נטו.
האתגר שפייסבוק מציב לנו, מצריך פיתוח כלים חדשים והרחבת שיטת העבודה לשימוש במספר פלטפורמות במקביל, נראות איכותית במדיה לאורך זמן, הבאת תוכן מעניין וקידום של מבצעים אטרקטיביים. רק כך נוכל ליצור חיבור של הלקוח למותג גם מבלי שנכתוב "כנסו עכשיו", "קנו עכשיו" או "מבצע חד פעמי".
איך זה נוגע אלינו כבעלי עסקים?
פייסבוק מחנך אותנו להבין שכדי לקבל, צריך לדעת לתת ולכן הוא דורש מאתנו לבחון מה אנו יכולים לתת מעצמנו ללקוח לפני שנעז לדרוש ממנו את כספו.
מה נוכל לתת?
- עמוד פייסבוק אסתטי, מעודכן ומסודר
- קישור העמוד לפלטפורמות נוספות בעלות נראות דומה ומסרים רלוונטיים
- פרסום מידע מעניין, מקצועי ורלוונטי לגולשים
- עבודה לפי תכנית מסודרת וארוכת טווח שתאפשר יצירת קשר עם הלקוח לאורך זמן
- הימנעות מפרסומי מבצעים ברגע האחרון הפוגעים באמון הלקוח