פייסבוק מתחדשת, כיצד מפרסמים באינסטגרם, ואיך מפרסמים לאנשים במיקום ספציפי ישירות לנייד

מוקדש לאור קוריצ'ונר – תדעי שתמיד חושבים עליך ♥

שנה עברית חדשה הביאה איתה מגוון חידושים מדהימים בתחום הפרסום החברתי, שהגיעו ממש עכשיו לישראל
הנה כמה עדכונים אשר רלוונטים אלינו:

פרסום באינסטגרם – זה סוף סוף כאן!

ניתן באמצעות כלי הפאוור אדיטור בפייסבוק ליצור מודעות, אשר יופיעו גם בפיד האינסטגרם,
המיקוד והפילוח מתבצע באמצעות החיבור בין הפייסבוק של המשתמש לאינסטגרם שלו
ובכך מושך נתונים רלונטיים כגון מיקום, שפה ועוד.

זהו כלי מצויין שיכול לעזור לנו בחשיפת המותג לקהלי הנוער, הסטודנטים ובכלל

כרגע יש 3 סוגים של מודעות אשר ניתן לפרסם באינסטגרם:
  1. הפניה לאתר – פוסט אינסטגרם המכיל תמונה וכפתור תחתון אשר מניע לפעולה, בלחיצה הגולש יצא החוצה לדף הרלוונטי, כדוגמת דף נחיתה
  2. התקנת אפליקציה – בדומה להפניה לאתר אך אופטימלית להתקנות של אפליקציה
  3. מודעת וידאו – מודעה אשר אופטימלית לחשיפה.
מבחינת התמחור בדומה לקמפיינים בפייסבוק זה תלוי בקהל היעד הסופי.
יש לזכור כי כמות המשתמשים הפעילים באינסטגרם בארץ נמוכה משמעותית מכמות המשתמשים בפייסבוק,
לכן התחרות תהיה גדולה יותר וכך גם התמחור.
רוצה להתחיל את הקמפיין הראשון שלך באינסטגרם?

קמפיין ממוקד מיקום

עוד בשורה לא רעה בכלל מפאלו אלטו,
מהיום ניתן להקים קמפיין אשר ממוקד מיקום מבחינת נק׳ ציון ורדיוס,
כלומר אם בעבר יכולנו לתייג את העיר ת״א ולפרוס רדיוס של 10 מייל מסביבה,
היום פייסבוק מאפשרת למקד נקודת ציון ולפרוס רדיוס של מייל אחד.

למה זו בשורה מדהימה?
נוכל לדוגמה לשים נעץ על סניף של החברה במקום בו התנועה היא גבוהה, לדוגמא קניון הדר בירושלים,
ולהזין את הנמצאים במקום באופן חי במודעה על מבצע מטורף בסניף בקומה 3,
או לדוגמת 5 הראשונים שמגיעים לסניף מקבלים כרטיסים להופעה במתנה,
והשמיים עם הגבול למימוש האופציה!

כפתור ה- Away

מישהו בפייסבוק התעורר והבין שבעלי עסקים לא יכולים לענות להודעות 24/7 ללא הפסקה
ולכן השיקו את כפתור ה Away אשר מאפשר לדפים לכבות את אפשרות המענה.

יש לציין שזה כיבוי זמני ולאחר 12 שעות זה נדלק שוב בשנית, או בהדלקה ידנית
הכפתור בעקרון נוצר בכדי לעזור לדפים לקבל את תג המענה המהיר
(תג איכו ושירות של פייסבוק שמעיד על מענה סופר מהיר לתגובות גולשים בעמוד)
 away_button

הודעות פרטיות דרך תגובות

פיצ׳ר שעדיין לא נכנס לדף הפייסבוק שלנו, אבל ייכנס בתקופה הקרובה.
עד היום לא הייתה את האופציה לדף עסקי לתקשר עם לקוח בהודעה פרטית,
אלא אם כן הלקוח שלח הודעה פרטית קודם לכן.
החל מהעדכון הקרוב – לקוחות אשר הגיבו בדף,
ניתן יהיה לפנות אליהם בהודעה פרטית באמצעות כפתור,
אשר יהיה ממוקם תחת התגובה
מה שישפר את היכולת לתת מענה אישי ושירות ברמה גבוהה ללקוח!

וידאו 360

פייסבוק הצטרפו ליוטיוב, שהחל עם הטרנד לפני חצי שנה,
וחשפה השבוע את הוידאו הראשון שלהם ב 360 מעלות.
כדוגמת הטיזר לסרט החדש של מלחמת הכוכבים (לחיצה לצפיה>>) (בנייד הזיזו את הטלפון, במחשב גררו את הוידאו עם העכבר)
על מנת לפרסם וידאו ב 360 מעלות, צריך לצלם אותו גם באופן זה,
באמצעות מצלמה ייעודית בהפקה עצמית, או סט מצלמות של חברת הפקה מקצועית בתחום.

רענון תמונת הקאבר בעמודים עסקיים

בנוסף, צפוי גם שינוי מינורי במראה של הדפים כשהקאבר הולך לתפוס חלק נרחב יותר בדף
ולאפשר מיתוג ופרסום בולטים יותר למבקרים ישירות בעמוד העסקי

אהבתם את הכתבה? פרגנו בשיתוף בלחיצה כאן

 

קרדיט על הסיקור לגדי עזרא – מנהל SOCIAL מוכשר שכמותך ♥