מוקדש לאור קוריצ'ונר – תדעי שתמיד חושבים עליך ♥
שנה עברית חדשה הביאה איתה מגוון חידושים מדהימים בתחום הפרסום החברתי, שהגיעו ממש עכשיו לישראל
הנה כמה עדכונים אשר רלוונטים אלינו:
פרסום באינסטגרם – זה סוף סוף כאן!
ניתן באמצעות כלי הפאוור אדיטור בפייסבוק ליצור מודעות, אשר יופיעו גם בפיד האינסטגרם,
המיקוד והפילוח מתבצע באמצעות החיבור בין הפייסבוק של המשתמש לאינסטגרם שלו
ובכך מושך נתונים רלונטיים כגון מיקום, שפה ועוד.
זהו כלי מצויין שיכול לעזור לנו בחשיפת המותג לקהלי הנוער, הסטודנטים ובכלל
- הפניה לאתר – פוסט אינסטגרם המכיל תמונה וכפתור תחתון אשר מניע לפעולה, בלחיצה הגולש יצא החוצה לדף הרלוונטי, כדוגמת דף נחיתה
- התקנת אפליקציה – בדומה להפניה לאתר אך אופטימלית להתקנות של אפליקציה
- מודעת וידאו – מודעה אשר אופטימלית לחשיפה.
יש לזכור כי כמות המשתמשים הפעילים באינסטגרם בארץ נמוכה משמעותית מכמות המשתמשים בפייסבוק,
לכן התחרות תהיה גדולה יותר וכך גם התמחור.
רוצה להתחיל את הקמפיין הראשון שלך באינסטגרם?
קמפיין ממוקד מיקום
עוד בשורה לא רעה בכלל מפאלו אלטו,
מהיום ניתן להקים קמפיין אשר ממוקד מיקום מבחינת נק׳ ציון ורדיוס,
כלומר אם בעבר יכולנו לתייג את העיר ת״א ולפרוס רדיוס של 10 מייל מסביבה,
היום פייסבוק מאפשרת למקד נקודת ציון ולפרוס רדיוס של מייל אחד.
נוכל לדוגמה לשים נעץ על סניף של החברה במקום בו התנועה היא גבוהה, לדוגמא קניון הדר בירושלים,
ולהזין את הנמצאים במקום באופן חי במודעה על מבצע מטורף בסניף בקומה 3,
או לדוגמת 5 הראשונים שמגיעים לסניף מקבלים כרטיסים להופעה במתנה,
והשמיים עם הגבול למימוש האופציה!
כפתור ה- Away
מישהו בפייסבוק התעורר והבין שבעלי עסקים לא יכולים לענות להודעות 24/7 ללא הפסקה
ולכן השיקו את כפתור ה Away אשר מאפשר לדפים לכבות את אפשרות המענה.
(תג איכו ושירות של פייסבוק שמעיד על מענה סופר מהיר לתגובות גולשים בעמוד)
הודעות פרטיות דרך תגובות
עד היום לא הייתה את האופציה לדף עסקי לתקשר עם לקוח בהודעה פרטית,
אלא אם כן הלקוח שלח הודעה פרטית קודם לכן.
החל מהעדכון הקרוב – לקוחות אשר הגיבו בדף,
ניתן יהיה לפנות אליהם בהודעה פרטית באמצעות כפתור,
אשר יהיה ממוקם תחת התגובה
מה שישפר את היכולת לתת מענה אישי ושירות ברמה גבוהה ללקוח!
וידאו 360
וחשפה השבוע את הוידאו הראשון שלהם ב 360 מעלות.
כדוגמת הטיזר לסרט החדש של מלחמת הכוכבים (לחיצה לצפיה>>) (בנייד הזיזו את הטלפון, במחשב גררו את הוידאו עם העכבר)
באמצעות מצלמה ייעודית בהפקה עצמית, או סט מצלמות של חברת הפקה מקצועית בתחום.
רענון תמונת הקאבר בעמודים עסקיים
בנוסף, צפוי גם שינוי מינורי במראה של הדפים כשהקאבר הולך לתפוס חלק נרחב יותר בדף
ולאפשר מיתוג ופרסום בולטים יותר למבקרים ישירות בעמוד העסקי
אהבתם את הכתבה? פרגנו בשיתוף בלחיצה כאן
קרדיט על הסיקור לגדי עזרא – מנהל SOCIAL מוכשר שכמותך ♥