פרסום מבוסס מיילים בגוגל GDN

פרסום מבוסס מיילים בגוגל GDN

ממש לפני ימים ספורים גוגל הכריזה על פיצ'ר חדש ומרגש ברשת הפרסום שלה – האפשרות לייצר קהלים לפרסום על בסיס רשימת תפוצה של לקוחות!

 

יישום הפיצ'ר החדש יכנס לתוקף למפרסמים ברחבי העולם בהדרגה בשבועות הקרובים, ויאפשר לכל מפרסם לטעון רשימת מיילים של לקוחות, ולהפוך אותם לקהל מטורגט לפרסום ברשת המדיה.

בהכנסת הפיצ'ר החדש גוגל מצטרפת לרשתות הפרסום החברתיות, פייסבוק וטוויטר, שכבר עושות שימוש בכלי זה מזה זמן מה, ובכך מרחיבה את יכולות המיקוד הדמוגרפיות והפרסונאליות שלה.
היתרון של גוגל מבדיקות ראשונות שנעשו על כמויות מיילים גדולות מראה, כי גוגל מסוגל לזהות מעל 50% מהרשימה כאנשים פעילים לפרסום(!)
גבוה יותר מפייסבוק בכמה אחוזים, ומטוויטר בעשרות אחוזים!

כאשר מצרפים מידע זה לצד העובדה, כי בטרגוט הקהלים של גוגל ניתן לייצר גם קהל דומה, על בסיס מאפייני הקהל המקורי – ניתן למעשה להכפיל פי כמה מונים את המיקוד על פי מאפייני הקהל.

נקודה זו חשובה ביותר היות וגוגל אסף ואוסף עלינו מידע כה רב לאורך השנים, שיש לו יכולת ניתוח גבוהה מאוד של מי אנחנו בהיבט הצרכני ובכך לייצר קהלים דומים בעלי רלוונטיות גבוהה ביותר.

כך אם יש לנו רשימה של 15,000 מיילים של לקוחות, נוכל לצפות מגוגל לייצר קהל פרסום ישיר של כ 7,500 מלקוחותינו ולייצר על בסיסם רשימה של אלפי אנשים בעלי מאפיינים צרכניים דומים לקבוצה המקורי שיצרנו על בסיס לקוחותינו.

פילוחים אלה מאפשרים עולם חדש של אפשרויות פרסום ברשת המדיה של גוגל מומלץ ליצור קשר עם מנהל הקמפיין שלכם בהקדם ולראות כיצד מייצרים פעילות שיווקית מתאימה עם מסרים ותקציב נכונים.

בהצלחה

אופיר סלע, סמנכ"ל לקוחות
Wave Digital