למצוא נושא לדוור עליו‎

למצוא נושא לדוור עליו‎

הכותרת אינה טעות, רציתי היום לדבר איתכם קצת על שיווק במייל מרקטינג ואיך אפשר להגדיל מעורבות, לידים ומכירות מהלקוחות הקיימים שלכם.

נכון שמאוד חשוב לפרסם ולהביא קהל חדש ולהראות נוכחות במרחב הדיגיטלי, אבל אסור לנו לשכוח את הלקוחות הקיימים שלנו, בין אם הם רק נתנו לנו את המייל שלהם, כי אנחנו מעניינים אותם, ובין אם הם לקוחות שכבר רכשו אצלנו אנחנו צריכים להשתמש בפלטפורמה של האיימיל ולהגיע אליהם ישירות לתיבת הדואר ולמכשיר הנייד.

רננה קפח, מנהלת תחום המייל מרקטינג ב Wave Digital, הכינה פוסט מעולה עם כמה טיפים וסודות מאחורי הקלעים:

מייל מרקטינג – האם אפשר לעשות את זה לבד ולחסוך כסף?

בוודאי שאפשר. האם זה מומלץ? לא.

כשאנחנו מתחילים עבודה עם לקוח במייל מרקטינג – אנחנו קודם כל מקימים לו פלטפורמה של מערכת דיוור, שכוללת תבנית מותאמת לכל המכשירים.

המלל עצמו הוא טקסט חי ולא מעוצב כתמונה בכל פעם שמדוורים מייל.

אנחנו משתדלים שהמסר יגיע בצורה פחות מצועצעת ויותר פשוטה, כמו חבר שמספר לך על מבצע, או רעיון, ככה רמת ההתנגדות לפרסום יורדת והקורא פתוח יותר לתוכן עצמו.

בנוסף אנחנו בונים גאנט עם יעדים לפעילות שכוללים: יחסי  פתיחה, הקלקה, השארת ליד, מכירות, שיתוף וכו.

אנחנו מדוורים ללקוח על מגוון נושאים ועוקבים אחר התוצאות מלמעלה, להבדיל מהכנת מודעת מבצע נקודתי בכל פעם שיש כזה. אנחנו מציגים את המבצע בצורה מיוחדת שמגדילה את ההמרות, במסגרת פעילות התוכן והתקשורת השוטפת עם הנמענים.

אתן לכם 2 דוגמאות מהשבוע האחרון:

הלקוח: אופטיקה הלפרין

מטרת הדיוור: ליידע את הלקוחות במבצע חדש שיצא ברשת "מסגרות ב-90 ₪"

הדרך: לא תראו במייל מודעת מבצע, אלא הסבר פשוט על המבצע, עם דוגמאות איך אפשר לממש את המבצע, וכמה תמונות שנבחרו בקפידה עם דוגמאות למוצרים שאפשר לרכוש במסגרת המבצע.

התוצאה הייתה מדהימה, אחוזי פתיחה מאוד גבוהים של הדיוור ומעל הממוצע, הקלקות וכניסה לצפייה בקולקציות החדשות והכי חשוב מעל 60 לידים שיהפכו בקרוב ללקוחות משלמים.

כמובן מי שלא פותח את המייל תוך X  ימים שהגדרנו מראש מקבל את המייל עם כותרת שונה ומנהל השיווק מקבל אחרי שבוע דוח מתומצת על המייל עם מסקנות לשיפור של מומחה המייל מרקטינג למייל הבא.

הלפרין

הדוגמא השנייה שאני רוצה להראות היא על לקוח B2B, שמוכר ציוד משרדי – חברת אס דיפו

איזה מייל ואיזה אמירה אפשר כבר להגיד על דיו למדפסת, עפרונות ודפי ממו?

אז מסתבר שאפשר להגיד הרבה ואפילו לייצר מיילים מעניינים, כאלה שלקוחות מחכים לפתוח, והכי חשוב מגדילים מכירות.

המטרה: להגדיל את המכירות באתר וליידע את הלקוחות שניתן לקנות גם לוחות שעם.

הדרך: דיוורנו 2 רעיונות על איך לשדרג את לוח השעם במשרד, שכולל דוגמאות והסברים.

תוצאה הייתה אחוזי פתיחה גבוהים ביותר של מעל 30% ואחוזי הקלקה מאוד גבוהים (מעל 50%),  והכי חשוב נכנסו מעל 2000 ש"ח מכירות מיידיות אונליין רק מהמייל הזה.

אס דיפו

 

רוצים לשמוע עוד על מייל מרקטינג? דברו איתנו>>