עיתון הד קריות – איך עסק מקומי יכול לנצל לטובתו את גוגל ופייסבוק?

איך עסק מקומי יכול לנצל לטובתו את גוגל ופייסבוק?

אפשרויות הפרסום החדשות מאפשרות לעסק מקומי לפגוש את קהל היעד בזמן, במקום ובדרך הנכונים – בעלות אפקטיבית

 

השיווק בשנת 2016 הוא עולם חדש ואמיץ, שכל החוקים בו השתנו. אם בעבר לרשות בעל עסק עמדו שטחי פרסום אך ורק בעיתונים, רדיו ושילוט חוצות, כיום עומדים לרשותו גם גוגל ופייסבוק.

כיום המדיה הדיגיטלית הופכת למובילה מבין אפיקי השיווק, בדגש גדול על שיווק מקומי. עם הכלים הטכנולוגיים שעומדים לרשות מפרסמים קטנים וגדולים כאחד, ניתן למקסם את תקציב הפרסום ולהגיע לקהלי יעד מפולחים ומקומיים מאוד – כמו בני הנוער של ירושלים, נשים בהריון בפתח תקווה, או גברים מרחובות.

 

ניתן 40 שעוסקים בספורט בגילאי להגיע אליהם באמצעים הדיגיטליים כמו רשת הפרסום של פייסבוק למשל, ולהנגיש להם מס־ רים מדויקים, וכל זאת תוך ניצול מקסימאלי של תקציב השיווק. עבור בעלי עסקים או סניפים מקומיים מדובר בלא פחות ממהפכה בשיווק. כך, אני, כבעל עסק מקומי, יכול למשל לפרסם לאנשים שעוברים פיזית ליד החנות שלי באמצעות פרסום מבוסס מיקום, לפרסם לאנשים עובדים באזור שלי בש־ עת ארוחת הצהריים את הספיישל של ארוחת הצהריים במסעדה שלי, ולפרסם עבור אם צעי־ רה על מפגש אמהות בסטודיו ליוגה עם שירות בייביסיטר בזמן המפגש.

 

שני הכלים האפקטיביים ביותר למפרסמים מקומיים הם עדיין גוגל ופייסבוק, בדגש על אפ־ ליקציות ורשתות פרסום במובייל שלהן. בנייה של קמפיין כזה מצריכה חשבון פרסום בגוגל אדוורדס, מערכת הפרסום של גוגל, כרטיס אש־ ראי פעיל, הבנה של מילות המפתח הרלוונטיות עבורן אנחנו רוצים לפרסם, ויכולת לנסח מודעות נכונות אשר מניעות לפעולה, כגון השארת פרטים לתיאום פגישה, ניווט אל אתר העסק, יצירת קשר טלפוני, רכישה אונליין והורדת קופון. Wave

לצפייה בכתבה : לחצו כאן

הכותב הוא סמנכ"ל לקוחות בחברת , שיווק דיגיטלי איכותי Wave Diglital