פעילות מונידיאל 2018
מטרת הפעילות:
• יצירת חשיפה ומודעות לסדרת מעדני הפרימיום המשובחת של יחיעם ע"י חיבור לתקופת המונדיאל 1
דוגמה לפעילות :
אסטרטגיה:
• קידום וחשיפה של סדרת מעדני הפרימיום ע"י מודעות פייסבוק והן ע"י באנרים בגוגל בשלל אתרים בעלי אחוזי כניסה גבוהים וכן אתרים ובלוגים רלוונטיים בנושא אוכל, כדורגל ומונדיאל1
• פנייה ממוקדת לקהלי היעד באמצעות פריסה באתר – 1ONE שימוש במספר כלים באתר לצורך הגברת הנראות והחשיפה של קהלי היעד
• פרסום בתכנית הרדיו – טייכר וזרחוביץ' ב- 01 .FM רדיו תל אביב
• במסגרת הפעילות, הגולשים היו צריכים לסמן את ההימור שלהם לקבוצה המנצחת וכן לתוצאת סיום המשחק
במשחקי שמינית, רבע וחצי הגמר במונדיאל 1 מבין המשתתפים שהצליחו לפגוע בתוצאה ובקבוצה המנצחת
נבחרו הזוכים שקיבלו צידנית מעדנים מתנה לאירוח
מסר:
• מעדני פרימיום מנצחים למבינים!
• רעב לניצחון? תן ניחוש לתוצאות המחשקים ואולי נפתיע אותך עם מעדנים משובחים!
סיכום ומסקנות:
• מעל 27422,079 גולשים נחשפו לפעילות המונדיאל של יחיעם בפייסבוק7 בגוגל ובפריסה באתר ONE .
• מעל ,20702 הקלקות על המודעות שהובילו לדף הנחיתה של הפעילות.
• מעל 27402 אנשים השתתפו בפעילות והשאירו את ההימור שלהם בפעילות מונדיאל ביחיעם. מבין
• המשתתפים 27526 הסכימו לקבל דיוורים עתידיים מיחיעם.