איך העברנו לציבור את המסר שיחיעם ניצחו את הרכיבים הרעים?

המטרה: יצירת מודעות רחבה בציבור לכך ש"מעדני יחיעם" השיקו קו מוצרים חדש וטעים ללא חומרים משמרים.

האתגר: "משבר הבשר המעובד" שהחל בישראל בנובמבר 2015, הביא לירידה משמעותית של המכירות בתחום מוצרי הבשר ובעקבותיה, לפיתוח מהיר וייחודי של קו מוצרים חדש, שאינו מכיל חומרים משמרים ומבוסס על חומרים טבעיים.
האתגר שעמד בפנינו היה ליצור פעילות ויראלית שתאפשר לציבור להבין מהם החומרים שאינם קיימים בקו המוצרים החדש ולחדש את הקשר והאמון של הציבור עם המותג.

אופי הפעילות: משחק אינטראקטיבי ויראלי ומאתגר (מוגבל בזמן)

 

תיאור הפעילות:

במסגרת הפעילות הוזמן ציבור הגולשים להיות גיבור ומוצלח כמו יחיעם – לזהות ולפוצץ את הרכיבים הרעים בזמן מוגבל.

התוצאות:

  • מעל  5,544,297 אנשים נחשפו לפעילות של יחיעם בגוגל ובפייסבוק
  • מעל 28.620 הקלקות (אנשים שנכנסו למשחק של יחיעם)
  • מעל 10,755 פעמים שיחקו את המשחק במשך 3 שבועות
  • מעל 3339 גולשים ייחודיים שיחקו את המשחק והשאירו פרטים לצורך השתתפות בפעילות ומידע מיחיעם
  • מעל 314 גולשים עשו לייק לעמוד של יחיעם על מנת להמשיך לעקוב אחרי יחיעם בפייסבוק
  • בעקבות הפעילות יחיעם חגגה K20 חברים בעמוד הפייסבוק
  • מעל 601 אנשים ביצעו אינטראקציה עם פעילות יחיעם בפייסבוק (שיתופים, תגובות, LIKE)
  • במהלך הפעילות היתה גדילה של 200 אחוז בכמות הגולשים לאתר וגדילה של 168 אחוז בכמות העמודים הנצפים באתר