• 2016-05-09 17_13_30-כיצד יצרנו מאות לידים איכותיים מהגיל השלישי לאופטיקה הלפרין (1).docx - Google Do
  1. 1

 

המטרה: הגברת מכירות מולטיפוקל

האתגר: הגעה לקהל סופר ממוקד, בגיל השלישי, שגם צריך משקפי ראיה

אופי הפעילות: קמפיין דיגיטלי משולב

תיאור הפעילות:

  • ביצענו מחקר קהלים בזירה הדיגיטלית על מנת לאפיין ולהבין היכן נוכל לפגוש את קהלי היעד ולצבוע קהלים במערכות הפרסום שלנו.
  • ביצענו פרסום משולב בריבוי מדיות בעלות יכולות טרגוט דמוגרפיות ותוכניות
  • יצרנו רשימות מטורגטות של אלפי לקוחות פוטנציאליים
  • שילבנו שימוש במדיות הדיגיטליות הקיימות של הלקוח והפנינו תנועה מאפיקים אלה אל הקמפיין בסגמנטים רלוונטיים
  • עשינו שימוש בתוכן וידאו איכותי ומבצע חזק וקריאה לפעולה להשארת ליד לתיאום בדיקת ראיה ייעודית למולטיפוקל בסניפי הרשת

התוצאות:

  • תויגו  מאות אלפי גולשים שהביעו עניין במולטיפוקל
  • אלפי צפיות בסרטון המקצועי על מולטיפוקל של אופטיקה הלפרין
  • התקבלו מאות לידים לבדיקות ראיה מקצועיות
  • ובשורה התחתונה ROI גבוה בקמפיין

לסיכום:

הקמפיין הוכיח פעם נוספת כי גם קהל נישתי ושובר מוסכמות דיגיטליות (גיל שלישי) ניתן לפיצוח ויצירת תוצאות מרשימות באמצעות הדיגיטל.

האנשים מאחורי הקמפיין:

  • מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין: אור קוריצ’ונר
  • סמנכ”ל לקוחות: אופיר סלע
  • מנהלת הקריאטיב: יעלה לוין
  • מנהלת קמפיינים: שרון פיורנטינו
  • מעצבת: מיטל גור
  • מתכנת: רן לוינשטיין
  • מייל מרקטינג: רננה קפח