המטרה: הגברת מכירות מולטיפוקל ללקוחות חדשים

האתגר: הגעה לקהל סופר ממוקד, בגיל השלישי, שגם צריך משקפי ראיה

אופי הפעילות: קמפיין המשלב חשיפת מבצע אטרקטיבי למולטיפוקל עם גיוס לידים לבדיקות ראיה מקצועיות חינם

תיאור הפעילות:

  • ביצענו מחקר קהלים בזירה הדיגיטלית על מנת לאפיין ולהבין היכן נוכל לפגוש את קהלי היעד ולצבוע קהלים במערכות הפרסום שלנו.
  • ביצענו פרסום משולב בריבוי מדיות בעלות יכולות טרגוט דמוגרפיות ותוכניות – פייסבוק, רשת המדיה של גוגל, רשת החיפוש של גוגל, פורטלי נישה לגיל השלישי
  • יצרנו רשימות מטורגטות של אלפי לקוחות פוטנציאליים מבחינה דמוגרפית וביצענו פרסום הארדסייל ברימרקטינג על אותם לקוחות
  • שילבנו שימוש במדיות הדיגיטליות הקיימות של הלקוח – בעיקרן אתר האינטרנט ומועדון הלקוחות, והפנינו תנועה משני אפיקים אלה אל הקמפיין באמצעות דיוור מפולח לסגמנטים רלוונטיים, ושימוש באונסייט קמפיין – לפרסם באתר הלקוח לגולשים המתעניינים בתכנים קשורים למולטיפוקל
  • במשך שבועיים של קמפיין הפנינו את הטראפיק לעמוד נחיתה ממוקד עם תוכן וידאו איכותי ומבצע חזק וקריאה לפעולה להשארת ליד לתיאום בדיקת ראיה ייעודית למולטיפוקל בסניפי הרשת

התוצאות:

  • מספר החשיפות למודעות הקמפיין עומד על 10,275,084
  • תויגו  200,000 גולשים שהביעו עניין במולטיפוקל והגיעו לעמוד נחיתה
  • אלפי צפיות בסרטון המקצועי על מולטיפוקל של אופטיקה הלפרין
  • התקבלו 542 לידים לבדיקות ראיה מקצועיות
  • ROI מאומת של עשרות אחוזים בקמפיין

לסיכום:

הקמפיין הוכיח פעם נוספת כי גם קהל נישתי ושובר מוסכמות דיגיטליות (גיל שלישי) ניתן לפיצוח ויצירת תוצאות מרשימות באמצעות הדיגיטל. מאות לידים מדויקים בהלימה ליעדי הקמפיין.

האנשים מאחורי הקמפיין:

  • מנהלת שיווק אופטיקה הלפרין: אור קוריצ'ונר
  • סמנכ"ל לקוחות: אופיר סלע
  • מנהלת הקריאטיב: יעלה לוין
  • מנהלת קמפיינים: שרון פיורנטינו
  • מעצבת: מיטל גור
  • מתכנת: רן לוינשטיין
  • מייל מרקטינג: רננה קפח