איך אנחנו ממנהלים קמפיינים איכותיים ללקוחותינו מתחומים שונים ?

מטרת המחלקה הינה ניהול קמפיינים ממומנים ללקוחותינו מכל התחומים (קמנעאות , נדל”ן, ריהוט, יופי וקוסמטיקה ועוד ) ע”ש שימוש בפלטפורמות הפרסום הגדולות והאפקטיביות ביותר בעולם הדיגיטל  (Facebook/google/ פרסום פרוגרמתי וכו’).

תוך ביצוע אופטימיזציה ומעקב אחר היעדים שהוגדרו הן מבחינתנו והן מבחינת הלקוח (roi/מיתוג/ לידים/ מכירות וכו’).

אנו מבצעים איפון מסודר של מטרות הקמפיין, יתרונות החברה/מוצר , נקודות חוזק ומגדירים קהלי יעד רלוונטיים ומשם בונים תמהיל שיווק הכולל את הפלטפורמות בהן נעשה שימוש , חלוקת התקציב והגדרת היעדים.

המיוחד בשיטת העבודה הינה שאנו מנהלים את הפעילות כלקוח ומבינים ומתחברים ליעד ומבצעים מעקב ואופטימיזציה לא רק מרמת הנתונים הסטיסטיים אלא גם מבחינה איכותנית (איכות לידים, יעדי מכירות , החזר השקעה וכו’).

 

מחלקת טראפיק וניהול קמפיינים :

// ניהול קמפיין עוסק ביצירת עמודי נחיתה ממוקדים, מכירתיים ומניעים לפעולה ויצירת מודעות המותאמות למסרי הקמפיין ולקהלי היעד ולתקציב הנתון.

// אנו מייצרים תנועה איכותית וממוקדת לעמוד הנחיתה/אתר הרלוונטי ומבצעים מעקב מתמיד ושוטף אחר התנהגות הגולשים במקורות תנועה אלו ואחרי יחס ההמרה וממטבים את הקמפיין מבחינת כל הפרמטרים הרלוונטיים בשוטף.