תוצאות – באז ראשוני
- מעל 1,400 גולשים השתתפו בפעילות GARMIN MUSICוהשאירו פרטים בדף הנחיתה
- מעל 550 גולשים נרשמו במסגרת ההרשמה המוקדמת
- מעל 46 גולשים נרשמו בדף הנחיתה של הקמפיין לרכישת שעון
- במסגרת הקמפיין המודעות לקידום קמפייןGARMIN נחשפו מעל 7,724,817
- פעמים לקהלי היעד הרלוונטיים.
- במסגרת הקמפיין המודעות לקידום קמפייןGARMIN נחשפו למעל 3,173,702 גולשים (יוניק).
- במסגרת הקמפיין מעל 26,507 גולשים (יוניק) נכנסו לדף הנחיתה של הפעילות לצורך קבלת פרטים נוספים.
- במסגרת הקמפיין מעל 910 גולשים לחצו על כפתור לרכישה בחנות ובכך קיבלו את רשימת החנויות בהם הם יכולים לרכוש.
- במסגרת הקמפיין מעל 285,600 גולשים נחשפו למודעות קידום הכתבה
- במסגרת הקמפיין מעל 462 גולשים נכנסו לקריאת הכתבה וקראו יותר מ- 80% מהעמוד
- במסגרת הקמפיין מעל 210 גולשים נכנסו בעקבות הכתבה לדף הנחיתה לקבלת פרטים נוספים