תוצאות – באז ראשוני
- מעל 1,400 גולשים השתתפו בפעילות GARMIN MUSICוהשאירו פרטים בדף הנחיתה
- מעל 550 גולשים נרשמו במסגרת ההרשמה המוקדמת
- מעל 46 גולשים נרשמו בדף הנחיתה של הקמפיין לרכישת שעון
- במסגרת הקמפיין המודעות לקידום קמפייןGARMIN נחשפו מעל 7,724,817
- פעמים לקהלי היעד הרלוונטיים.
- במסגרת הקמפיין המודעות לקידום קמפייןGARMIN נחשפו למעל 3,173,702 גולשים (יוניק).
- במסגרת הקמפיין מעל 26,507 גולשים (יוניק) נכנסו לדף הנחיתה של הפעילות לצורך קבלת פרטים נוספים.
- במסגרת הקמפיין מעל 910 גולשים לחצו על כפתור לרכישה בחנות ובכך קיבלו את רשימת החנויות בהם הם יכולים לרכוש.
![](https://wavedigital.co.il/wp-content/uploads/2018/08/פוסט-פעילות-בפיסביוק-גפעילות-גרמין.gif)
- במסגרת הקמפיין מעל 285,600 גולשים נחשפו למודעות קידום הכתבה
- במסגרת הקמפיין מעל 462 גולשים נכנסו לקריאת הכתבה וקראו יותר מ- 80% מהעמוד
- במסגרת הקמפיין מעל 210 גולשים נכנסו בעקבות הכתבה לדף הנחיתה לקבלת פרטים נוספים
![](https://wavedigital.co.il/wp-content/uploads/2018/08/באנר-ודף-נחיתה-סלולר.jpg)
![](https://wavedigital.co.il/wp-content/uploads/2018/08/2-פוסטים-אנימציה.gif)
![](https://wavedigital.co.il/wp-content/uploads/2018/08/דף-נחיתה.jpg)
![](https://wavedigital.co.il/wp-content/uploads/2018/08/נראות-סופית-ווב.jpg)