Planet Time OUTLET‏

דוגמה לפעילות :

האתגר:

לייצר חשיפה רחבה למבצע ולקדם מכירות אצל כלל רשת פלאנט

הכלי:
קמפיין חשיפה רחב למבצע ולדגמים + יצירת פעילות גירוד חווייתית וויראלית

הצעת מכר :
בלעדי ברשת מילר – קנה שעון TAG Heuer וקבל 500 שח מתנה לרכישת תכשיטים !

אופי הפעילות:
1. הגולשים יחשפו למודעה במדיות השונות על סייל האאוטלט סוף שנה, עם קריאה לפעולה ללחוץ לצפיה בדגמים שבמבצע, ולהגרלת שעון יוקרתי כל יום!
2. הגולשים נכנסים לעמוד הנחיתה שם רואים קרוסלה של דגמים המשתתפים במבצע וכרטיס גירוד לקבלת מתנה נוספת בקניה
3. מגרדים וזוכים בפרסים (בושם, כובע, שובר, אחוז הנחה וכו') , למימוש בחנות היבואן בהצגת חשבונית קנייה מהחודש האחרון
4. גולש שגירד ומילא פרטים יקבל את השובר מתנה שלו למייל וקישור לרשימת החנויות המשתתפות במבצע
5. בנוסף כל גירוד (גם ללא קניה) מכניס את הגולש להגרלה יומית של שעון יוקרתי (חייב להשאיר פרטים כדי לקבל את ההטבה/להיכנס להגדרה)
6. כל גולש יכול לקבל "פתק" נוסף להגרלה היומית על ידי שיתוף הפעילות בפייסבוק ווטסאפ – מה שמעודד ויראליות של הפעילות
7. בכל יום בשעה 12:00 תתקיים הגרלה בשידור חי בפייסבוק ממשרדי פלאנט, בה נפרסם את הזוכה היומי.

עקרונות הקמפיין :
באנרים עם מסר מכירתי מלא במדיה הפרוגרמטית כולל וויב למשך 10 ימים

כלים לקמפיין :
יצירת קמפיין משולב אשר פוגש את הגולשים בחתך רחב של האוכלוסיה במגוון פלטפורמות באינטרנט למשך תקופת המבצע:
1. רשת הפרסום של פייסבוק
2. רשת המדיה של גוגל (באנרים באתרים לפי תחומי עניין)
3. רשת החיפוש של גוגל (על חיפושים של שעונים + שמות מותגים)
4. רימרקטינג על אלפי הגולשים שביקרו בתקופה האחרונה באתר פלאנט
5. חיזוק עם כמה ימי פרסום במיקומי פרימיום במאקו
6. אונסייט קמפיין באתר

התוצאות ( ב 48 שעות הראשונות ! ) :
1. ב 48 שעות הראשונות התקבלו 1064 לידים במערכת !
2. מתוך 1064 האנשים שהשאירו פרטים מעל 577 איש שיתפו את המבצע בעמוד הפייסבוק או דרך הווצאפ.
3. המודעות של הקמפיין נחשפו מעל 6,173,744 פעמים לגולשים בכל רחבי הרשת.
4. מעל 12,400 איש נכנסו לדף הנחיתה של המבצע
5. נתון מדהים – מעל 1913 גולשים לחצו על כפתור סניפים במטרה לראות היכן הסניף הקרוב לביתם