האתגר:
העלאת מודעות למוצר וחשיפת הצעת מכר
דוגמה לפעילות :
הצעת מכר :
בלעדי ברשת מילר – קנה שעון TAG Heuer וקבל 500 שח מתנה לרכישת תכשיטים !
אופי הפעילות:
להעריך באיזה דקה יהיה הגול הראשון, מי תנצח ומה תהיה התוצאה הסופית – כל משחק זוכה.
כלים לקמפיין :
חשיפה רוחבית במדיה פרוגרמטי + רימרקטינג בפייסבוק – מיקוד בקהל יעד ממעמד סוציואקונומי בינוני גבוה + באזורי סניפי מילר ( גוש דן, שרון וירושליים )
עקרונות הקמפיין :
באנרים עם מסר מכירתי מלא במדיה הפרוגרמטית כולל וויב למשך 10 ימים