חווית משתמש / Ui & Ux
חוות משתמש / User Experience הוא תחום שמתמקד בחיבור בין המשתמש והטכנולוגיה לצורך השגת מטרה מסויימת.
התהליך בעצם בודק את חווית המשתמש כתוצאה משימוש במוצר ואופן ההתנהלות והתמצאות תוך כדי התמקדות בנקודות הרצויות ובצרכים שלשמם הוקמה.
חוויית משתמש טובה יכולה להשפיע ישירות על הצלחת המוצר והקבלה שלו לשוק הצרכנים ואף לייצר חיבור בין הלקוח והמוצר.
איך אנחנו מייצרים שיווק דיגיטלי איכותי במחלקה?
- מטרות העשייה של מחלקתנו היא לקדם את הלקוחות שלנו בצורה אורגנית על ביטויים המייצגים את החברה על הצד הטוב ביותר, ולהגביר תנועה רלוונטית ואיכותית אל האתר מאותם ביטויים.
- מטרת הלקוח היא לקבל ערך מהתנועה אשר אנחנו מייצרים לאתר, מטרתנו היא לייצר תנועה איכותית ורלוונטית וכפועל יוצא מכך, להמיר את התנועה שמגיעה לאתר ולחבר אותה למטרות הלקוח – השארת ליד, טלפון, רכישה ועוד.
- המחלקה שלנו מתמחה בייצור תנועה לאתר ויציקת תוכן רלוונטיים לגולשים, ברגע שאנחנו מחברים יכולות גבוהות של ניתוח ביחד עם עבודת קידום נכונה אנחנו מייצרים רלוונטיות לגולש, ובסוף מחברים אותה למטרות הלקוח.
מרכיבי חווית משתמש
// שימושיות : הפונקציות הקיימות באתר וקלות התפעול שלהן (ביצוע פעולות, הזנת תוכן, קבלת משוב מתאים מן המערכת).
// אסתטיות : המראה הכללי של ממשק המשתמש, מידת היותו נעים לעין, שימוש באלמנטים גרפיים כגון, צבעים, צורות, פונטים וכו׳ שיהיו אסתטיים עבור המשתמש.
// תנועה ואינטרטרציה : אנימציה היא טרנד שלא ניתן להתעלם ממנו ומעניקה למשתמש זרימה טבעית ואינדיקציות קוגניטיביות למה קרה במסך. בין אם במעברים חלקים בין תצוגות ובין אם כחלק מרכזי מאופי המוצר.
// אמינות : העברת מידע מהימן למשתמש והימנעות מטעויות או הטעיות.
// נגישות : יצירת מבנה וסידור מידע המתאים לאופי האתר ונוחיות הגולשים במציאת ואיתור מידע רלוונטי מחופש
// לימודיות וזכירות : כמה קל לבצע מטלות עוד מהנסיון הראשון ומה קל לרכוש מיומניויות חוזרות לשימוש חוזר
// יעילות וסיפוק : מהירות ביצוע פעולות ומטלות ומידת האהדה שהמשתמש מרגיש כלפי הממשק.